Als we even heel eerlijk zijn dan hebben we eigenlijk geen idee wie we zijn. Maar diegene mag je in de kerk dan gelukkig wel gewoon zijn. Door Paulus weten we dat iedereen die in Christus is, dus in een actieve relatie met Jezus leeft, nieuwe schepping is. Maar velen leven ook vanuit een andere inspiratie/bezieling. Een bezieling die zegt Jij bent… geen nieuwe schepping maar vooral een oude kopie van jouw verleden. En hier is ons dilemma: Allebei zijn ze waar… Je bent nieuwe schepping in Christus én je bent een oude kopie van je verleden. Als we zo naar onszelf kijken dan zien we denk ik dat het oude moeilijk af te schudden is. Dit is dus de uitdaging: We moeten leren de nieuwe schepping te leven die we al zijn. Ga samen met ons op reis en ontdek wie JIJ BENT.